Інформаційно-комунікативні та логістичні технології організації обслуговування клієнтів готелю
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7468.6.2.2023.291697Ключові слова:
готель, «Edem Resort Medical & SPA», інформаційно-комунікативні та логістичні технології, програми обслуговування клієнтівАнотація
Актуальність. У сучасних умовах зростають значення інформаційно-комунікативних та логістичних технологій організації обслуговування клієнтів готелю. Актуальність посилюється в умовах економіки сталого розвитку та привернення уваги до потреб клієнтів. Кожний заклад намагається якомога повніше задовольнити їх та отримати нового споживача послуг. Тому важливо розуміти і використовувати інформаційнокомунікативні та логістичні технології у практичній діяльності.
Мета статті – розроблення інформаційно-комунікативних та логістичних технологій організації обслуговування клієнтів готелю на прикладі одного з готельних ланцюгів України «Edem Resort Medical & SPA».
Методи дослідження. При проведенні дослідження використовувались загальнонаукові методи: індукції і дедукції, абстракції, теоретичного аналізу і синтезу, порівняння, узагальнення, умовиводу.
Результати дослідження. Визначено технології в логістиці у готельній справі. Встановлено, що у практичній діяльності з метою нарощення клієнтської бази варто використовувати схему інформаційно-комунікативних та логістичних технологій організації обслуговування клієнтів готелю. Зазначено, що основними є технології «Дизайн мислення» та Канва ціннісної пропозиції. Розроблено етапи технологічного алгоритму гостьового циклу.
Висновки та обговорення. Визначено, що готельно-ресторанний бізнес видозмінюється. Цьому сприяє вплив COVID-19, війна, дотримання принципів сталого розвитку бізнесом. Розроблено модель інформаційно-комунікативних та логістичних технологій організації обслуговування клієнтів готелю на прикладі одного з готельних ланцюгів «Edem Resort Medical & SPA». Запропоновано програму обслуговування клієнта за індивідуальним підходом.
Посилання
Cooper, N. (2021, April 18). Transportni tekhnolohii 2021 – Top innovatsii [Transport technologies 2021 – Top innovations]. ISITLab. https://isitlab.com/blog/logistics-technologies-2021 [in Ukrainian].
Edem Resort Medical & SPA. (n.d.). Holovna [Home]. Retrieved July 12, 2023, from https://edemresort.com/ [in Ukrainian].
5 novitnikh tekhnolohii, yaki zminiat lohistyku raz i nazavzhdy [5 newest technologies that will change logistics once and for all]. (2019, April 16). Blog.imena.ua. https://www.imena.ua/blog/5-tech-logistic/ [in Ukrainian].
Hryshyna, V. V. (2018). Informatsiino-komunikatyvni tekhnolohii yak kliuchovyi factor efektyvnoi upravlinskoi diialnosti personalu pidpryiemstv [Information and communication technologies as a key factor of effective managerial activity of enterprise personnel]. Development Management, 2(192), 110–118 [in Ukrainian].
Medzhybovska, N. S. (2013). Formuvannia systemy postachannia promyslovoho pidpryiemstva z vykorystanniam informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Building the procurement system for industrial enterprise with the use of information and communication technologies] [Abstract of DSc Dissertation, Odessa National Economic University] [in Ukrainian].
Palatsovo-parkovyi kompleks "Edem Rezort Medikal & SPA" (Edem Resort Medical & SPA) [Palace and park complex "Edem Resort Medical & SPA" (Edem Resort Medical & SPA)]. (n.d.). Zruchno.Travel. Retrieved July 12, 2023, from https://zruchno.travel/ObjectEntity/ObjectEntity?lang=ua&idCrm=6325320c-8362-79c5-0b0f-58ca55ec4fa2 [in Ukrainian].
Polinkevych, O. (2021). The role of millennials in the formation of the hotel and restaurant business brand. Restaurant and Hotel Consulting. Innovations, 4(1), 28–38. https://doi.org/10.31866/2616-7468.4.1.2021.234827 [in English].
Polinkevych, O. M. (2019). Formuvannia efektyvnykh avtomatyzovanykh system upravlinnia yak neobkhidnist innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstv [Formation of effective automated control systems as the need for innovative development of enterprises]. Herald of Khmelnytskyi National University Economic Sciences, 4(2), 178–184 [in Ukrainian].
Polinkevych, O. M. (2020a). Mekhanizm formuvannia komunikatsii pidpryiemstva z steikkholderamy [The mechanism of formation of the enterprise’s communication with stakeholders]. In I. O. Makarenko (Ed.), Korporatyvna sotsialno-ekolohichna vidpovidalnist ta partnerstvo steikkholderiv zadlia staloho rozvytku [Corporate social and environmental responsibility and stakeholder partnership for sustainable development] [Monograph] (pp. 9–16). Sumy State University [in Ukrainian].
Polinkevych, O. M. (2020b). Rehionalnyi rynok pidpryiemstv hotelno-restorannoho biznesu [Regional market of hotel and restaurant business enterprises]. Economic Sciences. Series: Regional Economy, 17(67), 341–347. https://doi.org/10.36910/2707-6296-2020-17(67)-35 [in Ukrainian].
Polinkevych, O. M. (2020c). Stratehii rozvytku hotelno-restorannoho biznesu v Ukraini [Strategies of development of hotel and restaurant business in Ukraine]. Economic Journal of Lesya Ukrainka Eastern European National University, 4(24), 24–29. https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-04-24-29 [in Ukrainian].
Polinkevych, O. M. (2020d). Transformatsiia industrii hostynnosti v period pandemii COVID-19 [Transformation of the hospitality industry during the COVID-19 pandemic]. Visnyk of the Lviv University. Series Economics, 59, 110–118. http://dx.doi.org/10.30970/ves.2020.59.0.5911 [in Ukrainian].
Polinkevych, O., Kaminski, R., & Lipych, L. (2021). Kontseptsiia upravlinnia marketynhovymy stratehiiamy pidpryiemstv industrii hostynnosti [The concept of marketing management strategy of the hospitality industry enterprises]. Visnyk of the Lviv University. Series Economics, 60, 116 127 [in Ukrainian].
Romanenko, O. O. (2018). Formuvannia komunikatsiinoho prostoru pidpryiemstva [Formation of the communication space of an enterprise]. Uzhorod National University Herald. International Economic Relations and World Economy, 19(3), 6–10 [in Ukrainian].
Rossokha, V. V., & Cherednikova, Ye. A. (2020). Marketynhovi tekhnolohii proektuvannia produktu [Marketing technologies of projecting the product]. Efektyvna ekonomika, 6. https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.6.4 [in Ukrainian].
Smyrnova, N. V. (2018). Dyhitalizatsiia yak osnovnyi napriam innovatsiinoho rozvytku lohistyky [Digitalization as a main direction of logistics innovative development]. Socio Economic Research Bulletin, 4(68), 169–180 [in Ukrainian].
Sukhomlyn, L. V. (2020). Zastosuvannia informatsiinykh tekhnolohii dlia udoskonalennia vnutrishnikh lohistychnykh protsesiv [Application of information technologies to improve the company’s internal logistics processes]. Investytsiyi: praktyka ta dosvid, 24, 44–50. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2020.24.44 [in Ukrainian].
Tomalia, T. S., & Heidarov, N. I. (2020, October 28–30). Informatsiini tekhnolohii industrii hostynnosti [Information technologies of the hospitality industry]. In Informatsiini tekhnolohii: nauky, tekhnika, tekhnolohiia, osvita, zdorovia [Information technologies: science, engineering, technology, education, health] [Conference proceedings] (Pt. 3, p. 301). National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute". https://bit.ly/44EmVFx [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Оксана Полінкевич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.