Особливості формування іміджу ресторанів за спеціальними замовленнями (Catering)
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7468.6.1.2023.278470Ключові слова:
імідж, кейтерингові послуги, споживачі, підприємства ресторанного господарства, структурно-логічна схемаАнотація
Актуальність. В умовах зростання конкуренції на ринку ресторанного бізнесу важливим завданням є формування позитивного іміджу підприємства. Завдяки цьому ресторани за спеціальними замовленнями (catering) зможуть успішно конкурувати на ринку та залучати нових споживачів.
Мета дослідження. Метою дослідження є розробка структурно-логічної схеми формування іміджу ресторанів за спеціальними замовленнями (catering) у межах замовників послуг.
Методи дослідження: абстрактно-логічний, узагальнення.
Результати. В статті доведено важливість формування іміджу ресторанів за спеціальними замовленнями (catering) у межах груп споживачів. Установлено, що імідж підприємства є важливим чинником при виборі кейтерингових послуг споживачем. Визначено, що імідж ресторанів за спеціальними замовленнями (catering) необхідно формувати з урахуванням тих чинників та параметрів, які споживачі кейтерингових послуг вважають найбільш важливими. Розглянуто особливості побудови іміджу підприємства ресторанного господарства споживачами кейтерингових послуг на різних етапах взаємодії із підприємством.
Висновки та обговорення результатів. Отже, сьогодні для підприємств ресторанного господарства, які надають кейтерингові послуги, є важливим завданням формування позитивного іміджу у споживачів. У структурно-логічній схемі формування іміджу ресторанів за спеціальними замовленнями (catering) запропоновано звертати особливу увагу на споживачів кейтерингових послуг. Зокрема, необхідно враховувати, що імідж формується при виборі споживачем закладу, в процесі надання кейтерингової послуги та після її отримання. Необхідно досліджувати потреби споживачів, їх поведінку, побажання і вимоги до кейтерингових послуг, що дозволить корегувати та удосконалювати імідж підприємств ресторанного господарства.
Посилання
Adigüzel, Z., & Yazıcı, В. (2019). Analysis of the effects of corporate image on purchasing behaviors in insurance companies. International Journal of Eurasia Social Sciences, 10(37), 935–954. https://doi.org/10.35826/ijoess.2609 [in English].
Azizov, S. P., & Kozhan, N. V. (2018). Vykorystannia kontseptsii upravlinnia imidzhem pidpryiemstva u pidvyshchenni yoho konkurentospromozhnosti [Use of the concept of management of the enterprise’s image in improving their competitiveness]. The Problems of Innovation and Investment-Driven Development, 15, 74–81 [in Ukrainian].
Batchenko, L., & Honchar, L. (2018). Reputatsiinyi kapital yak osnova ekonomichnoho zrostannia pidpryiemstv sfery hotelno-restorannoho biznesu [Reputational capital as a basis for the economic growth of enterprises in the hotel and restaurant business]. Restaurant and Hotel Consulting. Innovations, 2, 64–80. https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2018 [in Ukrainian].
Bekar, A., & Gövce, M. (2019). Restoran seçiminde çeşitlilik arama niyeti [Variety seeking tendency on restaurant choice]. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 7(4), 3108–3123 [in Turkish].
Bengül, S. S., & Güven, Ö. Z. (2019). Yiyecek içecek işletmelerinde fiziksel ortam kalitesi, yiyecek kalitesi ve servis kalitesinin algılanan değer, müşteri memnuniyeti ve müşteri bağlılığı üzerindeki etkisi [The effects of physical environment quality, food quality and service quality on the perceived value, customer satisfaction and customer loyalty in food and beverage businesses]. Balıkesir University The Journal of Social Sciences Institute, 22(42), 375–406. https://doi.org/10.31795/baunsobed.657536 [in Turkish].
Cuesta-Valino, P., Gutierrez-Rodríguez, P., & García-Hench, B. (2022). Word of mouth and digitalization in small retailers: Tradition, authenticity, and change. Technological Forecasting & Social Change, 175, Article 121382. https://doi.org/10.1016/j.techfore.2021.121382 [in English].
El-Adly, M. I. (2019). Modelling the relationship between hotel perceived value, customer satisfaction, and customer loyalty. Journal of Retailing and Consumer Services, 50, 322–332. https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2018.07.007 [in English].
Fedorova, V. A. (2018). Obosnovanie meropriyatii po uluchsheniyu imidzha predpriyatiya [Substantiation of measures for enterprise image improving]. Problems and Perspectives of Entrepreneurship Development, 21, 199–210. https://doi.org/10.30977/PPB.2226-8820.2018.21.0.199 [in Russian].
Hatta, I. H., Aryani, F., & Rachbini, W. (2018). Analysis of corporate image and purchase intention factors. International Journal of Business, Economics and Law, 17(5), 91–97 [in English].
Havryliuk, A. V. (2018, March 20). Osoblyvosti formuvannia imidzhu v zakladakh restorannoho hospodarstva [Peculiarities of image formation in restaurants]. In ΛΌHOΣ: Aktualni pytannia sohodennia [ΛΌГOΣ: Current issues of today] [Conference proceedings] (Vol. 5, pp. 118–120). Drukaryk [in Ukrainian].
Kim, J.-H., Song, H., & Youn, H. (2020). The chain of effects from authenticity cues to purchase intention: The role of emotions and restaurant image. International Journal of Hospitality Management, 85, Article 102354. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2019.102354 [in English].
Kovalchuk, T. H. (2018). Vplyv imidzhu ta reputatsii na diialnist pidpryiemstv v umovakh hlobalizatsii [The influence of image and reputation on the activity of enterprise in the conditions of globalization]. Business Inform, 10, 377–381 [in Ukrainian].
Kyrnis, N. I. (2020). Zabezpechennia konkurentospromozhnosti restoraniv za spetsialnymy zamovlenniamy (catering) [Ensuring the competitiveness of restaurants for special orders (catering)] [PhD Dissertation, Lviv University of Trade and Economics] [in Ukrainian].
Liu, C.-H., Gan, B., Ko, W.-H., & Teng, C.-C. (2022). Comparison of localized and foreign restaurant brands for consumer behavior prediction. Journal of Retailing and Consumer Services, 65, Article 102868. https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2021.102868 [in English].
Odintseva, S. V., & Artemenko, L. P. (2018). Formuvannia imidzhu pidpryiemstva: svitovyi ta vitchyznianyi dosvid [Formation of enterprise image: global and domestic experience]. Actual Problems of Economics and Management, 12, 22–24 [in Ukrainian].
Postova, V. V., & Lukianets, A. V. (2020). Osoblyvosti formuvannia ta pidtrymka imidzhu pidpryiemstv hotelno-restorannoho biznesu [Peculiarities of formation and maintenance of the image of hotel and restaurant business enterprises]. Entrepreneurship and Innovation, 14, 63–67. https://doi.org/10.37320/2415-3583/14.12 [in Ukrainian].
Sharma, N. (2022, October 20). What is image analysis, and how can it grow your brand? NetBase Quid. https://netbasequid.com/blog/image-analysis/ [in English].
Taran-Lala, O. M., Zos-Kior, M. V., & Andrusenko, M. M. (2020). Imidzh pidpryiemstva yak faktor vplyvu na yoho konkurentospromozhnist [The image of the enterprise as a factor influencing its competitiveness]. Agrosvit, 7, 18–22. https://doi.org/10.32702/2306-6792.2020.7.18 [in Ukrainian].
Triatmanto, В., Respati, H., & Wahyuni, N. (2021). Towards an understanding of corporate image in the hospitality industry East Java, Indonesia. Helion, 7(3), 2–7. https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2021.e06404 [in English].
Yazid, A., Mkheimer, I., & Mahmud, M. (2020). The effect of corporate image on customer loyalty: the mediating effect of customer satisfaction. The Journal of Research on the Lepidoptera, 51(2), 124–138 [in English].
Yusuf, A., & Batu, R. L. (2020). Could brand image affect companies facing competitiveness? In R. Hurriyati, B. Tjahjono, A. G. Abdullah, Sulastri, & Lisnawati (Eds.), Advances in Business, Management and Entrepreneurship [Conference proceedings] (pp. 234–238). CRC Press [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Наталія Кирніс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.