Роль міленіалів у формуванні бренда готельно-ресторанного бізнесу
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7468.4.1.2021.234827Ключові слова:
ресторанний бізнес, міленіали, COVID-19, схема, розвиток, бренд, брендингАнотація
Актуальність. В умовах пандемії COVID-19 важливе значення набувають новітні технології стимулювання розвитку бізнесу. Джерелом змін є міленіали, які визначають перспективи розвитку та сприяють формуванню конкурентоспроможності на ринку.
Мета статті – визначення ролі міленіалів у формуванні бренда готельно-ресторанного бізнесу в умовах COVID-19.
Методи дослідження. При проведенні дослідження використовувались загальнонаукові методи: аналізу, абстракції, індукції, дедукції, синтезу, умовиводу, узагальнення, порівняння.
Результати дослідження. Визначено особливості поняття «міленіали». Встановлено, що міленіали – це молоді люди віком 18–35 років, які позитивно впливають на розвиток готельно-ресторанного бізнесу та є генераторами змін. Проведено експертне оцінювання впливу міленіалів на готельно-ресторанний бізнес. У ньому визначено основні технології, яким віддають перевагу міленіали за статтю та віковою групою. Розроблено схему формування моделі бренда міленіалами в умовах COVID-19.
Висновки та обговорення. Визначено, що міленіали є основною рушійною силою стратегічних змін у готельно-ресторанному бізнесі та сприяють розвитку і конкурентоспроможності організацій.
Посилання
Danylenko, O. V., & Zotsenko, L. M., & Bratitsel, M. L. (2019). Priorytety rozvytku tsyfrovykh tekhnolohii u restorannomu biznesi (FOOODTECH) v Ukraini [Priorities for the development of digital technologies in the restaurant business (FOOODTECH) in Ukraine]. Scientific notes of Taurida National V.I. Vernadsky University. Series: Economics and Management, 30(69), 2, 95–101 [in Ukrainian].
Deloitte. (2020). The Global Millennial Survey. Resilient generations hold the key to creating a „better normal”. https://www2.deloitte.com/ua/uk/pages/press-room/press-release/2020/millenial-survey-2020.html [in English].
Genc, R. (2010). Strategic Brand Management in Hospitality Sector: How to Manage Cobranding in Hotels and Restaurants. Acta universitatis danubius, 3, 33–46 [in English].
Glonti, V., Trynchuk, V., Khovrak, I., Mokhonko, G., Shkrobot, M., & Manvelidze, L. (2020). Socialization of Organization Sustainable Development Based on the Principles of Corporate Social Responsibility. Montenegrin Journal of Economics, 16(1), 169–182. https://doi.org/10.14254/1800-5845/2020.16-1.11 [in English].
Howe, N., & Strauss, W. (1992). Generations: The History of America’s Future, 1584 to 2069. Quill [in English].
International Monetary Fund. (2020). World Economic Outlook, April 2020: The Great Lockdown. https://www.imf.org/en/Publications/WEO/Issues/2020/04/14/weo-april-2020 [in English].
Kasum, Z., Bohunovych, B., Durdich-Petrinich, I., & Hertseh, R. (2020). Pandemiia COVID-19 ta yii naslidky u sferi turyzmu v Ukraini. Onovlennia do dokumentu "dorozhnia karta konkurentospromozhnoho rozvytku sfery turyzmu v Ukraini". [The COVID-19 pandemic and its consequences in the field of tourism in Ukraine. Update to the document "Roadmap for competitive development of tourism in Ukraine"]. http://www.ntoukraine.org/assets/files/EBRD-COVID19-Report-UKR.pdf [in Ukrainian].
Liashuk, M., & Yerko, I. (2020). Suchasni tendentsii rozvytku hotelno-restorannoho biznesu rekreatsiinoho raionu [Current trends in the hotel and restaurant business of the recreational area]. Restaurant and hotel consulting. Innovations, 3(1), 109–119. https://doi.org/10.31866/2616-7468.3.1.2020.205574 [in Ukrainian].
Manov, M., & Karolop, O. (2018). Problemy rozvytku hotelno-restorannoho biznesu v period podolannia kryzy [Problems of development in hotel restaurant business in the period of the current circulation]. Restaurant and hotel consulting. Innovations, 1, 31–40. https://doi.org/10.31866/2616-7468.1.2018.147405 [in Ukrainian].
Polinkevych, O., & Kamiński, R. (2018). Corporate image in behavioral marketing of business entities. Innovative Marketing, 14(1), 33–40. https://doi.org/10.21511/im.14(1).2018.04 [in English].
Shatska, Z. Ia., & Shevel, A. A. (2020). Orhanizatsiia roboty pidpryiemstv hotelnoi sfery v umovakh pandemii COVID-19 [Organization of work of hotel enterprises in the conditions of pandemic COVID-19]. Effective Economics, 10. https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.10.51 [in Ukrainian].
Soft Industry Alliance. (2019, September 23). Top-5 trendiv, yaki zminiuiut hotelno-restorannyi biznes [Top 5 trends that change the hotel and restaurant business]. https://soft-industry.com/uk/news/top-5-trendiv-scho-zminuyut-gotelno-restorannyy-biznes [in Ukrainian].
State Statistics Service of Ukraine. (2021). Ekspres vypusky [Express issues]. http://www.ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].
Trishkina, N. I. (2017). Formuvannia systemy brend-oriientovanykh intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii pidpryiemstv hotelnoho hospodarstva [Formation of a system of brand-oriented integrated marketing communications of hotel enterprises]. Market Infrastructure, 13, 197–202 [in Ukrainian].
Verevka, T. V. (2019). Development of Industry 4.0 in the Hotel and Restaurant Business. IBIMA Business Review, Vol. 2019, Article ID 324071. https://doi.org/10.5171/2019.324071 [in English].
Zubarieva, M. A. (2015). Instrumenty populiaryzatsii hoteliu u sotsialnykh merezhakh [Tools to promote the hotel on social networks]. Global and National Economic Problems, 4, 738–742 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Оксана Полінкевич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.