Роль міленіалів у формуванні бренда готельно-ресторанного бізнесу

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7468.4.1.2021.234827

Ключові слова:

ресторанний бізнес, міленіали, COVID-19, схема, розвиток, бренд, брендинг

Анотація

Актуальність. В умовах пандемії COVID-19 важливе значення набувають новітні технології стимулювання розвитку бізнесу. Джерелом змін є міленіали, які визначають перспективи розвитку та сприяють формуванню конкурентоспроможності на ринку.

Мета статті – визначення ролі міленіалів у формуванні бренда готельно-ресторанного бізнесу в умовах COVID-19.

Методи дослідження. При проведенні дослідження використовувались загальнонаукові методи: аналізу, абстракції, індукції, дедукції, синтезу, умовиводу, узагальнення, порівняння.

Результати дослідження. Визначено особливості поняття «міленіали». Встановлено, що міленіали – це молоді люди віком 18–35 років, які позитивно впливають на розвиток готельно-ресторанного бізнесу та є генераторами змін. Проведено експертне оцінювання впливу міленіалів на готельно-ресторанний бізнес. У ньому визначено основні технології, яким віддають перевагу міленіали за статтю та віковою групою. Розроблено схему формування моделі бренда міленіалами в умовах COVID-19.

Висновки та обговорення. Визначено, що міленіали є основною рушійною силою стратегічних змін у готельно-ресторанному бізнесі та сприяють розвитку і конкурентоспроможності організацій.

Біографія автора

Оксана Полінкевич, Луцький національний технічний університет

Докторка економічних наук

Посилання

Danylenko, O. V., & Zotsenko, L. M., & Bratitsel, M. L. (2019). Priorytety rozvytku tsyfrovykh tekhnolohii u restorannomu biznesi (FOOODTECH) v Ukraini [Priorities for the development of digital technologies in the restaurant business (FOOODTECH) in Ukraine]. Scientific notes of Taurida National V.I. Vernadsky University. Series: Economics and Management, 30(69), 2, 95–101 [in Ukrainian].

Deloitte. (2020). The Global Millennial Survey. Resilient generations hold the key to creating a „better normal”. https://www2.deloitte.com/ua/uk/pages/press-room/press-release/2020/millenial-survey-2020.html [in English].

Genc, R. (2010). Strategic Brand Management in Hospitality Sector: How to Manage Cobranding in Hotels and Restaurants. Acta universitatis danubius, 3, 33–46 [in English].

Glonti, V., Trynchuk, V., Khovrak, I., Mokhonko, G., Shkrobot, M., & Manvelidze, L. (2020). Socialization of Organization Sustainable Development Based on the Principles of Corporate Social Responsibility. Montenegrin Journal of Economics, 16(1), 169–182. https://doi.org/10.14254/1800-5845/2020.16-1.11 [in English].

Howe, N., & Strauss, W. (1992). Generations: The History of America’s Future, 1584 to 2069. Quill [in English].

International Monetary Fund. (2020). World Economic Outlook, April 2020: The Great Lockdown. https://www.imf.org/en/Publications/WEO/Issues/2020/04/14/weo-april-2020 [in English].

Kasum, Z., Bohunovych, B., Durdich-Petrinich, I., & Hertseh, R. (2020). Pandemiia COVID-19 ta yii naslidky u sferi turyzmu v Ukraini. Onovlennia do dokumentu "dorozhnia karta konkurentospromozhnoho rozvytku sfery turyzmu v Ukraini". [The COVID-19 pandemic and its consequences in the field of tourism in Ukraine. Update to the document "Roadmap for competitive development of tourism in Ukraine"]. http://www.ntoukraine.org/assets/files/EBRD-COVID19-Report-UKR.pdf [in Ukrainian].

Liashuk, M., & Yerko, I. (2020). Suchasni tendentsii rozvytku hotelno-restorannoho biznesu rekreatsiinoho raionu [Current trends in the hotel and restaurant business of the recreational area]. Restaurant and hotel consulting. Innovations, 3(1), 109–119. https://doi.org/10.31866/2616-7468.3.1.2020.205574 [in Ukrainian].

Manov, M., & Karolop, O. (2018). Problemy rozvytku hotelno-restorannoho biznesu v period podolannia kryzy [Problems of development in hotel restaurant business in the period of the current circulation]. Restaurant and hotel consulting. Innovations, 1, 31–40. https://doi.org/10.31866/2616-7468.1.2018.147405 [in Ukrainian].

Polinkevych, O., & Kamiński, R. (2018). Corporate image in behavioral marketing of business entities. Innovative Marketing, 14(1), 33–40. https://doi.org/10.21511/im.14(1).2018.04 [in English].

Shatska, Z. Ia., & Shevel, A. A. (2020). Orhanizatsiia roboty pidpryiemstv hotelnoi sfery v umovakh pandemii COVID-19 [Organization of work of hotel enterprises in the conditions of pandemic COVID-19]. Effective Economics, 10. https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.10.51 [in Ukrainian].

Soft Industry Alliance. (2019, September 23). Top-5 trendiv, yaki zminiuiut hotelno-restorannyi biznes [Top 5 trends that change the hotel and restaurant business]. https://soft-industry.com/uk/news/top-5-trendiv-scho-zminuyut-gotelno-restorannyy-biznes [in Ukrainian].

State Statistics Service of Ukraine. (2021). Ekspres vypusky [Express issues]. http://www.ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].

Trishkina, N. I. (2017). Formuvannia systemy brend-oriientovanykh intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii pidpryiemstv hotelnoho hospodarstva [Formation of a system of brand-oriented integrated marketing communications of hotel enterprises]. Market Infrastructure, 13, 197–202 [in Ukrainian].

Verevka, T. V. (2019). Development of Industry 4.0 in the Hotel and Restaurant Business. IBIMA Business Review, Vol. 2019, Article ID 324071. https://doi.org/10.5171/2019.324071 [in English].

Zubarieva, M. A. (2015). Instrumenty populiaryzatsii hoteliu u sotsialnykh merezhakh [Tools to promote the hotel on social networks]. Global and National Economic Problems, 4, 738–742 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-22

Як цитувати

Полінкевич, О. (2021). Роль міленіалів у формуванні бренда готельно-ресторанного бізнесу. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації, 4(1), 28–38. https://doi.org/10.31866/2616-7468.4.1.2021.234827

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ