Особливості бізнес-планування в сфері обслуговування

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2.2019.188213

Ключові слова:

бізнес-план, дохідна і витратна частина, рентабельність

Анотація

Актуальність дослідження. Бізнес-планування в системі сфери обслуговування в сучасних умовах являється об’єктивною необхідністю. По-перше – в силу еволюціонізуючої конкуренції , по-друге – в силу інтеграції України у світовий бізнес-простір, по-третє – по причині росту потреб клієнтів, а саме якості цих потреб.

Мета дослідження. Вироблення практичних рекомендацій представникам малого та середнього бізнесу сфери обслуговування.

Методика дослідження. Соціологічне опитування учасників міжнародного туристичного салону «Україна» – UITM’ 2019, аналіз роботи системи туристичних підприємств «Супутник», використання аналітичних матеріалів Всеукраїнської асоціації туристичних операторів, власний практичний досвід.

Результатом дослідження стало виведення певного алгоритму методики складання бізнес-планів для сфери обслуговування.

Висновки та обговорення результатів. Матеріали дослідження рекомендовані як широкому колу потенційних організаторів готельно-ресторанного і туристичного бізнесу, так і фахівцям існуючих структур сфери послуг.

Біографія автора

Viktor Zinchenko, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат історичних наук

Посилання

Chychun, V.A., & Palamarchuk, V.D. (2010). Biznes-planuvannia yak faktor uspishnoi pidpryiemnytskoi diialnosti [Business planning as a factor of successful business activity]. Sotsium. Nauka. Kultura, 21(18), 58–63. [in Ukrainian].

Malska, M.P., & Bordun, O.Yu. (2010). Planuvannia turystychnoi diialnosti [Planning of tourist activity]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

Pashuta, M. (2006). Biznes-planuvannia yak faktor uspishnoi pidpryiemnytskoi diialnosti [Business planning as a factor of successful business]. Personal, 10, 66–74. Retrieved from http://personal.in.ua/article.php?ida=382 [in Ukrainian].

Pokropyvnyi, S.F., Sobol, S.M., Shvydanenko, H.O., & Shaprynska, L.M. (2001). Biznes-plan: tekhnolohiia rozrobky ta obgruntuvannia [Business plan: technology of development and justification]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].

Pokropyvnyi, S.F., Sobol, S.M., Shvydanenko, H.O., & Derev`ianko, O.H. (2002). Biznes-plan: tekhnolohiia rozrobky ta obgruntuvannia [Business plan: technology of development and justification] (2nd ed.). Kyiv: KNEU [in Ukrainian].

Yasynskyi, V.V., & Haidai, O.O. (2006). Biznes-planuvannia: teoriia i praktyka [Business Planning: Theory and Practice]. Kyiv: Karavela [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-23

Як цитувати

Zinchenko, V. (2019). Особливості бізнес-планування в сфері обслуговування. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації, 2(2), 284–291. https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2.2019.188213

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ