Особливості застосування аутсорсингу в готельно-ресторанному бізнесі
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2.2019.188211Ключові слова:
індустрія гостинності, ефективний аутсорсинг, інновації, аутсорсинг, управління, готельно-ресторанний бізнес, конкурентоспроможність підприємствАнотація
Актуальність досліджень полягає у вирішенні нагальних питань розробки та впровадження напрямів аутсорсингу підприємствами індустрії гостинності в Україні, що дозволить підвищити конкурентоспроможність та економічну ефективність галузі.
Мета досліджень. Наукове обґрунтування доцільності використання механізмів аутсорсингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Визначення напрямів підвищення конкурентоспроможності закладів гостинності, а також особливостей використання аутсорсингу як інструменту інноваційного управління персоналом.
Методи. Поєднують аналіз теоретичної основи поняття та проблематику практичного використання аутсорсингу в індустрії гостинності. Наукова новизна статті полягає в дослідженні європейського досвіду використання інструментів аутсорсингу в закладах гостинності та визначенні перспективи розвитку системного підходу управління у сфері готельно-ресторанного бізнесу в Україні.
Висновки. Проаналізовано ефективність використання технологій аутсорсингу. Запропоновано напрями вдосконалення інформаційної комунікації для підвищення ефективності використання аутсорсингу підприємствами сфери гостинності, а сааме електронний ресурс для пошуку спеціалізованих компаній підбору персоналу для підприємств готельно-ресторанного бізнесу.Посилання
Autsorsing personala v Kieve i Ukraine [Outsourcing of staff in Kiev and Ukraine]. (2019). Johnny Worker. Retrieved from http://jworker.com.ua/ [in Russian].
Buryi, S.A. (2014). Innovatsiinyi potentsial u sferi hotelno-restorannoho biznesu ta turyzmu [Innovative potential in the sphere of hotel and restaurant business and tourism]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 5, 2, 201–205. Retrieved from http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4042 [in Ukrainian].
Hazuda, L.M., & Saldan, T.Yu. (2015). Autsorsynh yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Outsourcing as an Instrument for Improving the Competitiveness of an Enterprise]. Naukovyi visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu, 2, 124–128. Retrieved from https://msu.edu.ua/visn/wp-content/uploads/2015/11/2-4-1-2015-21.pdf [in Ukrainian].
Kawa, M. (2017). Outsourcing finansowo-księgowy [Financia landaccountin goutsourcing].Wrocław: Wydawnictwo Marina [in Polish].
Kompaniia z nadannia tymchasovoho personalu Sigmar [Sigmar Temporary Staffing Company]. (2019). Sigmar: outsourcing company. Retrieved from https://sigmar.com.ua/ [in Ukrainian].
Kopczyński, T. (2010). Outsourcing w zarządzaniu przedsiębiorstwem [Outsourcing in business management]. Warszawa: PWE [in Polish].
Kucharski, M., Grzeganek-Więcek, B., & Chudy, W. (2018). Wykorzystanie outsourcingu w branży turystycznej na przykładzie nadwiślańskiej agencji turystycznej [Use of outsourcing in the tourism industry on the example of the nadwiślańska tourist agency]. Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2(42), 89–97. https://doi.org/10.18276/ept.2018.2.42-09 [in Polish].
Nowicka, K. (2016). Outsourcing w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa [Outsourcing in enterprise resource management]. Warszawa: Difin [in Polish].
Power, M.J., Desouza, K.C., & Bonifazi, C. (2008). Outsourcing: Podręcznik sprawdzonych praktyk [Outsourcing: Best Practice Guide]. Warszawa: MT Biznes [in Polish].
Poznaiomtes z namy blyzhche [Get to know us closer]. (2019). Impel Hriffin. Retrieved from https://www.griffin.ua/uk/company.html [in Ukrainian].
Radło, M.J. (2011). Outsourcing w praktyce [Outsourcing in practice]. Warszawa: Wydawnictwo Poltext [in Polish].
Stakhurska, O. (2017). Autsorsynh v Ukraini y u sviti: osoblyvosti, tendentsii ta perspektyvy [Outsourcing in Ukraine and in the world: features, trends and prospects]. Yuryst&Zakon, 38. Retrieved from http://uz.ligazakon.ua/ua/magazine_article/EA010850 [in Ukrainian].
Vash nadiinyi partner u hotelnomu biznesi [Your reliable partner in the hospitality business]. (2019). Milina Outsourcing. Retrieved from https://www.milinaoutsourcing.com/ [in Ukrainian].
Vitasek, K., Ledyard, M., & Manrodt, K. (2011). Zaangażowany outsourcing : pięć zasad, które zmienią oblicze outsourcingu [Involved outsourcing: five principles that will change the face of outsourcing]. Warszawa: MT Biznes Sp. [in Polish].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Olena Vasylenko, Svitlana Lytvynets
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.