Особливості застосування аутсорсингу в готельно-ресторанному бізнесі

Автор(и)

  • Olena Vasylenko Київський університет культури, Україна https://orcid.org/0000-0003-4097-7476
  • Svitlana Lytvynets Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2.2019.188211

Ключові слова:

індустрія гостинності, ефективний аутсорсинг, інновації, аутсорсинг, управління, готельно-ресторанний бізнес, конкурентоспроможність підприємств

Анотація

Актуальність досліджень полягає у вирішенні нагальних питань розробки та впровадження напрямів аутсорсингу підприємствами індустрії гостинності в Україні, що дозволить підвищити конкурентоспроможність та економічну ефективність галузі.

Мета досліджень. Наукове обґрунтування доцільності використання механізмів аутсорсингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Визначення напрямів підвищення конкурентоспроможності закладів гостинності, а також особливостей використання аутсорсингу як інструменту інноваційного управління персоналом.

Методи. Поєднують аналіз теоретичної основи поняття та проблематику практичного використання аутсорсингу в індустрії гостинності. Наукова новизна статті полягає в дослідженні європейського досвіду використання інструментів аутсорсингу в закладах гостинності та визначенні перспективи розвитку системного підходу управління у сфері готельно-ресторанного бізнесу в Україні.

Висновки. Проаналізовано ефективність використання технологій аутсорсингу. Запропоновано напрями вдосконалення інформаційної комунікації для підвищення ефективності використання аутсорсингу підприємствами сфери гостинності, а сааме електронний ресурс для пошуку спеціалізованих компаній підбору персоналу для підприємств готельно-ресторанного бізнесу.

Біографії авторів

Olena Vasylenko, Київський університет культури

Кандидат педагогічних наук

Svitlana Lytvynets, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістрант

Посилання

Autsorsing personala v Kieve i Ukraine [Outsourcing of staff in Kiev and Ukraine]. (2019). Johnny Worker. Retrieved from http://jworker.com.ua/ [in Russian].

Buryi, S.A. (2014). Innovatsiinyi potentsial u sferi hotelno-restorannoho biznesu ta turyzmu [Innovative potential in the sphere of hotel and restaurant business and tourism]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 5, 2, 201–205. Retrieved from http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4042 [in Ukrainian].

Hazuda, L.M., & Saldan, T.Yu. (2015). Autsorsynh yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Outsourcing as an Instrument for Improving the Competitiveness of an Enterprise]. Naukovyi visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu, 2, 124–128. Retrieved from https://msu.edu.ua/visn/wp-content/uploads/2015/11/2-4-1-2015-21.pdf [in Ukrainian].

Kawa, M. (2017). Outsourcing finansowo-księgowy [Financia landaccountin goutsourcing].Wrocław: Wydawnictwo Marina [in Polish].

Kompaniia z nadannia tymchasovoho personalu Sigmar [Sigmar Temporary Staffing Company]. (2019). Sigmar: outsourcing company. Retrieved from https://sigmar.com.ua/ [in Ukrainian].

Kopczyński, T. (2010). Outsourcing w zarządzaniu przedsiębiorstwem [Outsourcing in business management]. Warszawa: PWE [in Polish].

Kucharski, M., Grzeganek-Więcek, B., & Chudy, W. (2018). Wykorzystanie outsourcingu w branży turystycznej na przykładzie nadwiślańskiej agencji turystycznej [Use of outsourcing in the tourism industry on the example of the nadwiślańska tourist agency]. Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2(42), 89–97. https://doi.org/10.18276/ept.2018.2.42-09 [in Polish].

Nowicka, K. (2016). Outsourcing w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa [Outsourcing in enterprise resource management]. Warszawa: Difin [in Polish].

Power, M.J., Desouza, K.C., & Bonifazi, C. (2008). Outsourcing: Podręcznik sprawdzonych praktyk [Outsourcing: Best Practice Guide]. Warszawa: MT Biznes [in Polish].

Poznaiomtes z namy blyzhche [Get to know us closer]. (2019). Impel Hriffin. Retrieved from https://www.griffin.ua/uk/company.html [in Ukrainian].

Radło, M.J. (2011). Outsourcing w praktyce [Outsourcing in practice]. Warszawa: Wydawnictwo Poltext [in Polish].

Stakhurska, O. (2017). Autsorsynh v Ukraini y u sviti: osoblyvosti, tendentsii ta perspektyvy [Outsourcing in Ukraine and in the world: features, trends and prospects]. Yuryst&Zakon, 38. Retrieved from http://uz.ligazakon.ua/ua/magazine_article/EA010850 [in Ukrainian].

Vash nadiinyi partner u hotelnomu biznesi [Your reliable partner in the hospitality business]. (2019). Milina Outsourcing. Retrieved from https://www.milinaoutsourcing.com/ [in Ukrainian].

Vitasek, K., Ledyard, M., & Manrodt, K. (2011). Zaangażowany outsourcing : pięć zasad, które zmienią oblicze outsourcingu [Involved outsourcing: five principles that will change the face of outsourcing]. Warszawa: MT Biznes Sp. [in Polish].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-23

Як цитувати

Vasylenko, O., & Lytvynets, S. (2019). Особливості застосування аутсорсингу в готельно-ресторанному бізнесі. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації, 2(2), 272–283. https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2.2019.188211

Номер

Розділ

ПІДПРИЄМНИЦТВО В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ