Організаційно-правові форми підприємництва в готелях: аргументи щодо вибору
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2.2019.188210Ключові слова:
готелі, гостинність, організаційно-правова форма підприємництва, фізична особа – підприємець, господарське товариствоАнотація
Актуальність. На сьогодні сфера гостинності і у тому числі готельний бізнес динамічно зростають і стають важливою складовою національної економіки. Потенційно висока рентабельність при відносно невеликих початкових капіталовкладеннях обумовлюють інвестиційну привабливість готельного бізнесу для інвесторів. При створенні готелів інвестори мають визначити організаційно-правову форму господарювання, розробити організаційно-економічний механізм управління підприємством, який дозволить зберігати та зміцнювати стійку позицію підприємства на конкурентному ринку, задовольняти потреби споживачів, адекватно й оперативно реагувати на зміни зовнішнього середовища та стабільно розвиватися.
Предметом дослідження є особливості вибору оптимальної організаційно-правової форми господарювання в готельному бізнесі.
Мета дослідження полягає у визначенні факторів впливу на вибір організаційно-правових форм підприємництва в готельному бізнесі.
Методи дослідження. Дослідження проводилося шляхом опрацювання законодавчих актів України, наукових публікацій із питань управління готелями, даних статистики, експертних оцінок.
Результати. Основні теоретичні і практичні результати, що визначають новизну і практичну значущість дослідження, полягають у визначенні організаційно-правової форми підприємництва як одного з ключових елементів в ефективному управлінні готелем.
Висновки та обговорення. Встановлено, що організаційно-економічний механізм господарювання, і зокрема організаційно-правова форма підприємництва, є одним із важливих чинників забезпечення довгострокової конкурентоспроможності готелів. Вибір оптимальної організаційно-правової форми підприємництва залежить від масштабу бізнесу та інших чинників.Посилання
Annual Report. (2017). World Tourism Organization. Retrieved from https://www.unwto.org/publication/unwto-annual-report-2017 [in English].
Ansoff, H.I., Kipley, D., Lewis, A.O., Helm-Stevens, R., & Ansoff, R. (2019). Implanting Strategic Management (3rd ed.). San Diego,CA: Palgrave Macmillan [in English].
Kilkist turystiv, obsluhovanykh turoperatoramy ta turahentamy, za vydamy turyzmu [Number of tourists served by tour operators and travel agents by type of tourism]. (2019). State Statistics Service of Ukraine. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].
Melnychenko, S.V. (2014). Hotelni merezhi na rynku turystychnykh posluh Ukrainy [Hotel chains in the tourist services market of Ukraine]. Herald of the Kyiv National University of Trade and Economics, 3, 5–15. Retrieved from: http://visnik.knteu.kiev.ua/files/2014/03/2.pdf [in Ukrainian].
Porter, M.E. (1998). On Competition. Boston, MA: Harvard Business School [in English].
Smolin, I.V. (2004). Stratehichne planuvannia rozvytku orhanizatsii [Strategic planning of organization development]. Kyiv: Kyivskyi natsionalnyi torhovo-ekonomichnyi universytet [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Mykhailo Manov, Tetiana Tkachenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.