Інноваційні технології господарювання в ресторанному бізнесі
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2018.157176Ключові слова:
ресторанний бізнес, заклад ресторанного господарства, інноваційні технології, впровадження, автоматизація, інформаційні технології, управління, маркетингАнотація
Актуальність. Актуальність обраного дослідження полягає в тому, що специфіка ресторанного бізнесу як галузі сфери послуг передбачає не тільки поліпшення якості життя людей, але і впровадження інноваційних технологій господарювання в галузі ресторанного бізнесу. Мета дослідження – проаналізувати сучасну ситуацію використання інноваційних технологій для підвищення ефективності роботи закладів ресторанного господарства за кордоном і в Україні. Методи дослідження поєднують систематизацію інформації щодо становлення та розвитку галузі ресторанного бізнесу. Теоретичною та методологічною основами дослідження є наукові концепції та теоретичні розробки вітчизняних і зарубіжних вчених в області аналізу діяльності підприємств, маркетингу, закони України. Результати. Наукова новизна статті полягає у виявленні необхідності використання інноваційних технологій для підвищення ефективності роботи закладів ресторанного господарства, визначенні основних принципів запровадження сучасних технологій у залежності від типу інновацій і виду закладу. Висновки та обговорення. У статті наголошено, що в українських реаліях сьогодення сфера ресторанного бізнесу перебуває лише у процесі формування через проблеми сучасного економічного та політичного стану країни. Зазначено, що з метою стимулювання підприємницької активності у сфері ресторанного господарства одним із найпотужніших інструментів у конкурентній боротьбі є подальше впровадження інноваційних підходів на підприємствах. Виявлено, що для ефективного впровадження інновацій суб’єктам ресторанного господарства необхідно проводити ефективне планування діяльності загалом та планування інноваційної діяльності зокрема. Запропоновано етапи застосування стратегії інноваційного розвитку підприємств ресторанного бізнесу і розглянуто її головні завдання. Вважаємо, що це дозволить закладам ресторанного господарства ефективно реалізовувати послуги та бути конкурентоздатними у жорстких ринкових умовах господарювання.Посилання
Akulich, I.A. (2000). Marketing [Marketing]. Minsk: Vysshaia shkola [in Russian].
Arkhipov, V.V., & Rusavska, V.A. (2009). Orhanizatsiia obsluhovuvannia v zakladakh restorannoho hospodarstva [Organization of service in restaurants]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].
Borisova, O.V. (2012). Tendentsii rozvytku hotelno-restorannoho biznesu v Ukraini [Trends in the development of hotel and restaurant business in Ukraine]. Ekonomichna stratehiia I perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh, 1(2), 331–338 [in Ukrainian].
Braimer, R. (1995). Osnovy upravleniia v industrii gostepriimstva [Basics of Hospitality Management]. Moscow: Aspekt Press [in Russian].
Karsekin, V., & Tkachenko, T. (2011). Problemy rozvytku restorannoho hospodarstva v Ukraini [Problems of restaurant business development in Ukraine]. Kyiv: Ekonomika Ukrainy [in Ukrainian].
Kostas, K. (2008). Uchebnik restoratora: proektirovanie, oborudovanie, dizain [The manual for restaurateur: planning, equipment, design]. Moscow: Vlados [in Russian].
Poplavskyi, M.M. (2011). Hotelno-restorannyi servis [Hotel and restaurant service]. Kyiv: Makros [in Ukrainian].
Portal gostinichnogo i restorannogo biznesa [Portal for hotel and restaurant business]. (n. d.). Retrieved from http://prohotelia.com.ua/ [in Russian].
Saak, A.E. (2007). Menedzhment v industrii gostepriimstva (gostinitcy i restorany) [Management in the hospitality industry (hotels and restaurants)] St. Petersburg: Piter [in Russian].
Stepova, S.V., & Kohut, A.L. (n. d.). Dotsilnist zastosuvannia informatsiinykh tekhnolohii v restorannomu biznesi [The practicability of the use of information technologies in the restaurant business]. Retrieved from http://www.rusnauka.com/3_ANR_2014/Informatica/3_153623.doc.htm [in Ukrainian].
Terenzio, O. (2016). 12 tips for creating restaurant marketing emails that work. Retrieved from https://openforbusiness.opentable.com/tips/12-tips-for-creating-restaurant-marketing-emails-that-work/ [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Олена Завадинська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.