Перспективи розвитку бутік-готелів в Україні

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2018.157159

Ключові слова:

готельний бізнес, інновації в готельному бізнесі, бутік-готель, конкурентоспроможність, попит на сервіс і ексклюзивність

Анотація

Актуальність. Актуальність проблеми визначається значним попитом на послуги, що надають бутік-готелі і доцільністю більш детально розглянут цей вид засобів розташування гостей. Ціль і методи. Дослідження перспектив розвитку на сучасному вітчизняному ринку готельного господарства бутік-готелів як інноваційного засобу залучення та утримання клієнтів. Для вирішення поставлених завдань у статті використано такі загально-наукові методи дослідження: аналізу та синтезу; структурно-логічний; статистичні та економіко-математичні. Результати. Охарактеризовано проблеми і перспективи развитку сучасного готельного бізнесу на сучасному етапі. Розкрито значення впровадження інновацій на підприємствах готельного бізнесу. Досліджено перспективи развитку готелів формату «бутік» готельного бізнесу. Проведено аналіз європейського і українського досвіду функціонування даних готелів, перспективи використання інноваційних засобів залучення і утримання клієнтів. Висвітлено конкурентоспроможність і унікальність бутік-готелів. Визначено сегмент ринку, на який розраховані послуги, а також переваги в використанні сучасних дизайнерських рішень в інтер’єрі номерного фонду. Висновки та обговорення результатів. Той факт, що такій готельний формат, як бутік-готель, приваблює до себе все більше і більше уваги зі сторони інвесторів дозволяє зробити висновок щодо зміни пріоритетів у свідомості споживачів. Сьогодні готель є не просто місцем тимчасової зупинки, він замінює постояльцю дім, і повинен відповідати уявленням про нього. Бутік-готелі – це майбутнє, яке створюється сьогодні. Так, в них, як правило, не передбачений значний спектр додаткових послуг, але висококласний і якісний сервіс, домашній затишок і індивідуальний підхід до гостей формують атмосферу, яка заставить кожного відвідувача «відчути моменти надзвичайного захоплення , щоб перетворити їх у незабутні спогади».

Біографія автора

Irina Verezomska, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат економічних наук, доцент

Посилання

Butiк or not butiк. [Boutique or not Boutique]. (2013). Retrieved from http://azgu.com.ua/news/butik-or-not-butik [in Russian].

Butik-oteli: biznes s shikom. [Boutique hotels: business with chic]. (2013). Retrieved from http://www.business-realty.com.ua/_gotelna_butik [in Russian].

Shapovalova, О.M. (2013). Innovatsiina diialnist yak osnova pidvyshchennia konkurentospromozhnosti hotelnoho hospodarstva [Innovative activity as a basis for increasing the competitiveness of the hotel industry]. Visnyk Skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu im. Volodymyra Dalia, 16. 224–228 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Verezomska, I. (2018). Перспективи розвитку бутік-готелів в Україні. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації, (2), 23–29. https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2018.157159

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ