Місія гіда-конферансьє у розвитку ділової гостинності в сучасній Україні

Автор(и)

  • Karyna Svidlo Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, Україна https://orcid.org/0000-0002-0175-7756

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7468.1.2018.147398

Ключові слова:

гід-конферансьє, ділова гостинність, діловий готель, додаткові послуги

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати місію гіда-конферансьє у царині розвитку додаткових послуг ділового готелю в Україні. Методи дослідження поєднують систематизацію інформації щодо переліку послуг гіда-конферансьє, порівняння вимог до відповідних професіоналів у Франції та в Україні. Наукова новизна статті полягає у виявленні можливостей розвитку ділової гостинності в Україні за рахунок розширення послуг готельної індустрії та збільшення кількості гідів високої кваліфікації, залучених до надання послуг у готельній індустрії; проведенні моделювання сервісного процесу надання послуги в готелі і розробленні функціональної блок-схеми сервісного процесу послуги. Висновки. У статті наголошено, що нині у зв’язку зі спрощенням візового режиму до країн Європейського Союзу для України міжнародний діловий туризм стає ще привабливішим. Але на сьогодні в Україні відчутний брак або значні обмеження у наданні послуг готельної індустрії, відсутність готелів міжнародної категорії та малі обсяги інвестицій для будівництва нових закладів гостинності, недостатній ступінь інформатизації і відсутність кадрів достатньої кваліфікації у галузі готельного господарства.

Зазначено, що місія гіда-конферансьє в українській мережі ділових готелів полягає у сприянні розвитку ділової гостинності в Україні шляхом надання високоякісних послуг корпоративним клієнтам та іноземним бізнесменам. Вважаємо, що розширення послуг готельної індустрії та збільшення кількості гідів високої кваліфікації, залучених до надання послуг у готельній індустрії, сприятиме розвитку готельного господарства України.

Біографія автора

Karyna Svidlo, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Доктор технічних наук

Посилання

Kotler, F., Bouen, J. & Meykenz, Dzh. (2012). Marketing. Gostepriimstvo. Turizm [Marketing. Hospitality. Tourism], (4nd ed). Moskow: YuNITI [in Russian].

Levykin, V.M, & Devon, V.V. (2015). Analiz, doslidzhennia ta rozvytok konkurentospromozhnosti mini-hoteliv m. Kyieva [Analysis, research and development of the competitiveness of mini-hotels in Kiev]. Science rise, Scientific journal, 1/2 (6), 37-56 [in Ukrainian].

Levykin, V.M., & Devon, V.V. (2015). Doslidzhennia kliuchovykh faktoriv, yaki vplyvaiut na prybutok mini-hoteliu u ramkakh proektu po vdoskonalenniu yoho diialnosti [Research of key factors that influence the profit of a mini-hotel within the project to improve its activities]. Technological audit and production reserves, 6(22), 12-27 [in Ukrainian].

Osnovni statystychni dani pro diialnist hoteliv i restoraniv Ukrainy. (2017) [Basic statistics on the activities of hotels and restaurants in Ukraine]. Retrieved from http://www.sta.gov.ua [in Ukrainian].

Pysarevskyi, I. M., & Seheda, I.V. (2015). Doslidzhennia dokhodnosti pidpryiemstv hotelnoho hospodarstva [Investigation of the profitability of hotel enterprises]. Technological audit and production reserves, 5 (24), 42-48 [in Ukrainian].

Spektor, O. (2015). Ekonomichna efektyvnist rozshyrennia asortymentu dodatkovykh posluh u hoteli [Economic efficiency of expanding the range of additional services at the hotel]. In Deviati ekonomiko-pravovi dyskusii, Proceedings of the Conference Title. Retrieved from http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-1428/ [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-29

Як цитувати

Svidlo, K. (2018). Місія гіда-конферансьє у розвитку ділової гостинності в сучасній Україні. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації, (1), 12–18. https://doi.org/10.31866/2616-7468.1.2018.147398

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ