Місія гіда-конферансьє у розвитку ділової гостинності в сучасній Україні
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7468.1.2018.147398Ключові слова:
гід-конферансьє, ділова гостинність, діловий готель, додаткові послугиАнотація
Мета дослідження – проаналізувати місію гіда-конферансьє у царині розвитку додаткових послуг ділового готелю в Україні. Методи дослідження поєднують систематизацію інформації щодо переліку послуг гіда-конферансьє, порівняння вимог до відповідних професіоналів у Франції та в Україні. Наукова новизна статті полягає у виявленні можливостей розвитку ділової гостинності в Україні за рахунок розширення послуг готельної індустрії та збільшення кількості гідів високої кваліфікації, залучених до надання послуг у готельній індустрії; проведенні моделювання сервісного процесу надання послуги в готелі і розробленні функціональної блок-схеми сервісного процесу послуги. Висновки. У статті наголошено, що нині у зв’язку зі спрощенням візового режиму до країн Європейського Союзу для України міжнародний діловий туризм стає ще привабливішим. Але на сьогодні в Україні відчутний брак або значні обмеження у наданні послуг готельної індустрії, відсутність готелів міжнародної категорії та малі обсяги інвестицій для будівництва нових закладів гостинності, недостатній ступінь інформатизації і відсутність кадрів достатньої кваліфікації у галузі готельного господарства.
Зазначено, що місія гіда-конферансьє в українській мережі ділових готелів полягає у сприянні розвитку ділової гостинності в Україні шляхом надання високоякісних послуг корпоративним клієнтам та іноземним бізнесменам. Вважаємо, що розширення послуг готельної індустрії та збільшення кількості гідів високої кваліфікації, залучених до надання послуг у готельній індустрії, сприятиме розвитку готельного господарства України.Посилання
Kotler, F., Bouen, J. & Meykenz, Dzh. (2012). Marketing. Gostepriimstvo. Turizm [Marketing. Hospitality. Tourism], (4nd ed). Moskow: YuNITI [in Russian].
Levykin, V.M, & Devon, V.V. (2015). Analiz, doslidzhennia ta rozvytok konkurentospromozhnosti mini-hoteliv m. Kyieva [Analysis, research and development of the competitiveness of mini-hotels in Kiev]. Science rise, Scientific journal, 1/2 (6), 37-56 [in Ukrainian].
Levykin, V.M., & Devon, V.V. (2015). Doslidzhennia kliuchovykh faktoriv, yaki vplyvaiut na prybutok mini-hoteliu u ramkakh proektu po vdoskonalenniu yoho diialnosti [Research of key factors that influence the profit of a mini-hotel within the project to improve its activities]. Technological audit and production reserves, 6(22), 12-27 [in Ukrainian].
Osnovni statystychni dani pro diialnist hoteliv i restoraniv Ukrainy. (2017) [Basic statistics on the activities of hotels and restaurants in Ukraine]. Retrieved from http://www.sta.gov.ua [in Ukrainian].
Pysarevskyi, I. M., & Seheda, I.V. (2015). Doslidzhennia dokhodnosti pidpryiemstv hotelnoho hospodarstva [Investigation of the profitability of hotel enterprises]. Technological audit and production reserves, 5 (24), 42-48 [in Ukrainian].
Spektor, O. (2015). Ekonomichna efektyvnist rozshyrennia asortymentu dodatkovykh posluh u hoteli [Economic efficiency of expanding the range of additional services at the hotel]. In Deviati ekonomiko-pravovi dyskusii, Proceedings of the Conference Title. Retrieved from http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-1428/ [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Свідло Карина
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.