SMM-просування інноваційних послуг у готельно-ресторанному бізнесі в умовах COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7468.4.2.2021.249066Ключові слова:
готельно-ресторанний бізнес, smm-просування, COVID-19, розвиток, інноваційні послугиАнотація
Актуальність. В умовах пандемії COVID-19 важливе значення набувають smm-просування інноваційних послуг у готельно-ресторанному бізнесі, що сприяє його розвитку. Це відбувається під впливом сучасних інноваційних інструментів, які активно протидіють постпандемічній кризі.
Мета статті – визначення видів інноваційних послуг і продукції в готельно-ресторанному бізнесі в умовах COVID-19, а також методів та інструментів smm-просування.
Методи дослідження. При проведенні дослідження використовувались загальнонаукові методи: аналізу, абстракції, індукції, дедукції, синтезу, умовиводу, узагальнення, порівняння.
Результати дослідження. Визначено найбільш поширені соціальні мережі та месенджери, які використовуються для smm-просування інноваційних послуг. Встановлено, що smm-просування інноваційних послуг та продукції в готельно-ресторанному бізнесі має відбуватися з дотриманням певних правил. Зазначено, що дійовими інструментами smm-просування є ретаргетинг, таргетинг, реклама у блогерів, співпраця з інфлуенсерами. Розроблено схему запровадження інноваційної продукції та послуг в умовах COVID-19.
Висновки та обговорення. Визначено, що готельно-ресторанний бізнес видозмінюється під впливом COVID-19, де важливим є визначення унікальності окремих підприємств готельно-ресторанного бізнесу, цілей та завдань, особливої торгової пропозиції, ключових аспектів (люди, цілі, стратегія, технології) за методом POST, контент-плану (аналіз цільової аудиторії, визначення цілей, вибір стратегії, підбір інструментів). Запропоновано перелік дій для готельно-ресторанного бізнесу у сфері smm-просування інноваційних послуг: перерозподіл бюджету на контекстну рекламу, переналаштування таргетування, постійне спілкування зі стейкхолдерами, розробка спеціальних пропозицій для кожної цільової аудиторії, упорядкування контенту на сайт, постійне оновлення інформації, відео-, фотоматеріалів на всіх онлайн-майданчиках.
Посилання
Balatska, N. Iu. (2020). Restorannyi biznes v umovakh pandemii koronovirusu: problemy ta napriamy transformatsii modelei rozvytku [Restaurant business in the conditions of a coronavirus pandemic: problems and directions of transformation of development models]. Market Infrastructure, 4, 117–122. https://doi.org/10.32843/infrastruct42-20 [in Ukrainian].
Bereshchak, V. (2020, April 13). Yak COVID-19 zminyt hotelnyi biznes v Ukraini [How COVID-19 will change the hotel business in Ukraine]. https://thepage.ua/ua/exclusive/sho-stanetsya-z-gotelyami-cherez-koronavirus [in Ukrainian].
Bondarenko, Yu. H., Kulyniak, I. Ya., & Prokopyshyn-Rashkevych, L. M. (2019). Otsiniuvannia rozvytku kolektyvnykh zasobiv rozmishchuvannia za pokaznykamy mistkosti [Evaluation of Development of Collective Means of Accommodation According to the Indicators of Capacity]. Business Inform, 3, 162–169. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2019-3-162-169 [in Ukrainian].
Bovsh, L., Hopkalo, L., & Komarnitskyi, I. (2020). Scientific Substantiation of the Hotel Business Compliance in Pandemic Conditions. Restaurant and Hotel Consulting. Innovations, 3(2), 166–181. https://doi.org/10.31866/2616-7468.3.2.2020.219691 [in English].
Colliers International. (2020, March). Rezultaty opytuvannia shchodo vplyvu COVID-19 na sector posluh tymchasovoho rozmishchuvannia [Survey results on the impact of COVID-19 on the temporary accommodation services sector]. https://commercialproperty.ua/pdf/Hotels_Survey_Colliers_International_2020.pdf [in Ukrainian].
Danylenko, O. V., Zotsenko, L. M., & Bratitsel, M. L. (2019). Priorytety rozvytku tsyfrovykh tekhnolohii u restorannomu biznesi (FOOODTECH) v Ukraini [Priorities for the development of digital technologies in the restaurant business (FOOODTECH) in Ukraine]. Scientific notes of TNU. VI Vernadsky. Series: Economics and Management, 30(69), 2, 95–101 [in Ukrainian].
He, H., & Harris, L. (2020) The impact of Covid-19 pandemic on corporate social responsibility and marketing philosophy. Journal of Business Research, 116, 176–182. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.05.030 [in English].
Hrebeniuk, H. M., Martseniuk, L. V., Zadoia, V. O., & Pikulina, O. V. (2021). Transformatsiia ta rozvytok pidpryiemstv restorannoho biznesu Ukrainy v umovakh pandemii [Transformation and development of restaurant business enterprises of Ukraine during the pandemic]. Investytsyi: praktyka ta dosvid, 7, 14–19. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2021.7.14 [in Ukrainian].
Humenna, O. V. (2016) Suchasni instrumenty tsyfrovogo marketyngu v systemi integrovannykh marketyngovykh komunikatsii [Modern digital marketing tools in the system of integrated marketing communications]. Scientific Papers NaUKMA. Economics, 1(1), 48–53 [in Ukrainian].
Korzh, N. V., & Onyshchuk, N. V. (2020). Vplyv pandemii COVID-19 na hotelnu haluz [Impact of the COVID-19 pandemic on the hotel industry]. Ekonomic scope, 156, 140–143. https://doi.org/10.32782/2224-6282/156-25 [in Ukrainian].
Kosar, N. S., & Bodo, S. I. (2021). Doslidzhennia rozvytku internet-marketynhu v umovakh pandemii [Research of internet marketing development in a pandemic condition]. Market Infrastructure, 51, 154–159 https://doi.org/10.32843/infrastruct51-24 [in Ukrainian].
Lemarbet. (2021). Top-10 trendiv internet-marketynhu v 2021 rotsi [Top 10 Internet Marketing Trends in 2021]. URL: https://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/10-trendov-internet-marketinga/ [in Ukrainian].
Marketing Maven. (2020, Juni 16). 3 Tips for Nonprofit Organizations During the COVID-19 Pandemic. https://www.marketingmaven.com/2020/06/16/3-tips-for-nonprofit-organizations-during-the-covid-19-pandemic/ [in English].
Martynenko, V. O. (2021). Derzhavne rehuliuvannia hotelno-restorannoho biznesu v umovakh pandemii COVID-19 [State regulation of the hotel and restaurant business in the context of the COVID-19 pandemic]. Biznes Inform, 5, 241–119. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-5-241-245 [in Ukrainian].
Naumova, O. O., & Khristov, Ye. O. (2017). Sutnit ta suchasni metody prosuvannia produktsii v systemi marketynhu [The essence and modern methods of product promotion in the marketing system]. Scientific Notes of "KROK" University, 46, 146–152 [in Ukrainian].
Polinkevych, O., & Kamiński, R. (2018). Corporate image in behavioral marketing of business entities. Innovative Marketing, 14(1), 33–40. https://doi.org/10.21511/im.14(1).2018.04 [in English].
Polinkevych, O., Khovrak, I., Trynchuk, V., Klapkiv, Y., & Volynets, I. (2021). Business Risk Management in Times of Crises and Pandemics. Montenegrin Journal of Economics, 17(3), 117–128. https://doi.org/10.14254/1800-5845/2021.17-3.8 [in English].
Vodafone Ukraine. (2020). Vodafone stvoryla reitynh oblastei Ukrainy v kolorakh mesendzheriv ta sotsialnykh merezh [Vodafone has created a rating of regions of Ukraine in the colors of messengers and social networks]. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-stvoryla-reytynh-oblastey-ukrayiny-v-kolyorakh-mesendzheriv-ta-sotsialnykh-merezh [in Ukrainian].
Vodafone Ukraine. (2021). Vodafone "rozfarbuvav" Ukrainu u kolory mesendzheriv ta sotsialnykh merezh [Vodafone "painted" Ukraine in the colors of messengers and social networks]. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-rozfarbuvav-ukranu-u-kolori-mesendzheriv-ta-socialnih-merezh-2021 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Оксана Полінкевич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.