SMM-просування інноваційних послуг у готельно-ресторанному бізнесі в умовах COVID-19

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7468.4.2.2021.249066

Ключові слова:

готельно-ресторанний бізнес, smm-просування, COVID-19, розвиток, інноваційні послуги

Анотація

Актуальність. В умовах пандемії COVID-19 важливе значення набувають smm-просування інноваційних послуг у готельно-ресторанному бізнесі, що сприяє його розвитку. Це відбувається під впливом сучасних інноваційних інструментів, які активно протидіють постпандемічній кризі.

Мета статті – визначення видів інноваційних послуг і продукції в готельно-ресторанному бізнесі в умовах COVID-19, а також методів та інструментів smm-просування.

Методи дослідження. При проведенні дослідження використовувались загальнонаукові методи: аналізу, абстракції, індукції, дедукції, синтезу, умовиводу, узагальнення, порівняння.

Результати дослідження. Визначено найбільш поширені соціальні мережі та месенджери, які використовуються для smm-просування інноваційних послуг. Встановлено, що smm-просування інноваційних послуг та продукції в готельно-ресторанному бізнесі має відбуватися з дотриманням певних правил. Зазначено, що дійовими інструментами smm-просування є ретаргетинг, таргетинг, реклама у блогерів, співпраця з інфлуенсерами. Розроблено схему запровадження інноваційної продукції та послуг в умовах COVID-19.

Висновки та обговорення. Визначено, що готельно-ресторанний бізнес видозмінюється під впливом COVID-19, де важливим є визначення унікальності окремих підприємств готельно-ресторанного бізнесу, цілей та завдань, особливої торгової пропозиції, ключових аспектів (люди, цілі, стратегія, технології) за методом POST, контент-плану (аналіз цільової аудиторії, визначення цілей, вибір стратегії, підбір інструментів). Запропоновано перелік дій для готельно-ресторанного бізнесу у сфері smm-просування інноваційних послуг: перерозподіл бюджету на контекстну рекламу, переналаштування таргетування, постійне спілкування зі стейкхолдерами, розробка спеціальних пропозицій для кожної цільової аудиторії, упорядкування контенту на сайт, постійне оновлення інформації, відео-, фотоматеріалів на всіх онлайн-майданчиках.

Біографія автора

Оксана Полінкевич, Луцький національний технічний університет

Доктор економічних наук

Посилання

Balatska, N. Iu. (2020). Restorannyi biznes v umovakh pandemii koronovirusu: problemy ta napriamy transformatsii modelei rozvytku [Restaurant business in the conditions of a coronavirus pandemic: problems and directions of transformation of development models]. Market Infrastructure, 4, 117–122. https://doi.org/10.32843/infrastruct42-20 [in Ukrainian].

Bereshchak, V. (2020, April 13). Yak COVID-19 zminyt hotelnyi biznes v Ukraini [How COVID-19 will change the hotel business in Ukraine]. https://thepage.ua/ua/exclusive/sho-stanetsya-z-gotelyami-cherez-koronavirus [in Ukrainian].

Bondarenko, Yu. H., Kulyniak, I. Ya., & Prokopyshyn-Rashkevych, L. M. (2019). Otsiniuvannia rozvytku kolektyvnykh zasobiv rozmishchuvannia za pokaznykamy mistkosti [Evaluation of Development of Collective Means of Accommodation According to the Indicators of Capacity]. Business Inform, 3, 162–169. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2019-3-162-169 [in Ukrainian].

Bovsh, L., Hopkalo, L., & Komarnitskyi, I. (2020). Scientific Substantiation of the Hotel Business Compliance in Pandemic Conditions. Restaurant and Hotel Consulting. Innovations, 3(2), 166–181. https://doi.org/10.31866/2616-7468.3.2.2020.219691 [in English].

Colliers International. (2020, March). Rezultaty opytuvannia shchodo vplyvu COVID-19 na sector posluh tymchasovoho rozmishchuvannia [Survey results on the impact of COVID-19 on the temporary accommodation services sector]. https://commercialproperty.ua/pdf/Hotels_Survey_Colliers_International_2020.pdf [in Ukrainian].

Danylenko, O. V., Zotsenko, L. M., & Bratitsel, M. L. (2019). Priorytety rozvytku tsyfrovykh tekhnolohii u restorannomu biznesi (FOOODTECH) v Ukraini [Priorities for the development of digital technologies in the restaurant business (FOOODTECH) in Ukraine]. Scientific notes of TNU. VI Vernadsky. Series: Economics and Management, 30(69), 2, 95–101 [in Ukrainian].

He, H., & Harris, L. (2020) The impact of Covid-19 pandemic on corporate social responsibility and marketing philosophy. Journal of Business Research, 116, 176–182. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.05.030 [in English].

Hrebeniuk, H. M., Martseniuk, L. V., Zadoia, V. O., & Pikulina, O. V. (2021). Transformatsiia ta rozvytok pidpryiemstv restorannoho biznesu Ukrainy v umovakh pandemii [Transformation and development of restaurant business enterprises of Ukraine during the pandemic]. Investytsyi: praktyka ta dosvid, 7, 14–19. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2021.7.14 [in Ukrainian].

Humenna, O. V. (2016) Suchasni instrumenty tsyfrovogo marketyngu v systemi integrovannykh marketyngovykh komunikatsii [Modern digital marketing tools in the system of integrated marketing communications]. Scientific Papers NaUKMA. Economics, 1(1), 48–53 [in Ukrainian].

Korzh, N. V., & Onyshchuk, N. V. (2020). Vplyv pandemii COVID-19 na hotelnu haluz [Impact of the COVID-19 pandemic on the hotel industry]. Ekonomic scope, 156, 140–143. https://doi.org/10.32782/2224-6282/156-25 [in Ukrainian].

Kosar, N. S., & Bodo, S. I. (2021). Doslidzhennia rozvytku internet-marketynhu v umovakh pandemii [Research of internet marketing development in a pandemic condition]. Market Infrastructure, 51, 154–159 https://doi.org/10.32843/infrastruct51-24 [in Ukrainian].

Lemarbet. (2021). Top-10 trendiv internet-marketynhu v 2021 rotsi [Top 10 Internet Marketing Trends in 2021]. URL: https://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/10-trendov-internet-marketinga/ [in Ukrainian].

Marketing Maven. (2020, Juni 16). 3 Tips for Nonprofit Organizations During the COVID-19 Pandemic. https://www.marketingmaven.com/2020/06/16/3-tips-for-nonprofit-organizations-during-the-covid-19-pandemic/ [in English].

Martynenko, V. O. (2021). Derzhavne rehuliuvannia hotelno-restorannoho biznesu v umovakh pandemii COVID-19 [State regulation of the hotel and restaurant business in the context of the COVID-19 pandemic]. Biznes Inform, 5, 241–119. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-5-241-245 [in Ukrainian].

Naumova, O. O., & Khristov, Ye. O. (2017). Sutnit ta suchasni metody prosuvannia produktsii v systemi marketynhu [The essence and modern methods of product promotion in the marketing system]. Scientific Notes of "KROK" University, 46, 146–152 [in Ukrainian].

Polinkevych, O., & Kamiński, R. (2018). Corporate image in behavioral marketing of business entities. Innovative Marketing, 14(1), 33–40. https://doi.org/10.21511/im.14(1).2018.04 [in English].

Polinkevych, O., Khovrak, I., Trynchuk, V., Klapkiv, Y., & Volynets, I. (2021). Business Risk Management in Times of Crises and Pandemics. Montenegrin Journal of Economics, 17(3), 117–128. https://doi.org/10.14254/1800-5845/2021.17-3.8 [in English].

Vodafone Ukraine. (2020). Vodafone stvoryla reitynh oblastei Ukrainy v kolorakh mesendzheriv ta sotsialnykh merezh [Vodafone has created a rating of regions of Ukraine in the colors of messengers and social networks]. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-stvoryla-reytynh-oblastey-ukrayiny-v-kolyorakh-mesendzheriv-ta-sotsialnykh-merezh [in Ukrainian].

Vodafone Ukraine. (2021). Vodafone "rozfarbuvav" Ukrainu u kolory mesendzheriv ta sotsialnykh merezh [Vodafone "painted" Ukraine in the colors of messengers and social networks]. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-rozfarbuvav-ukranu-u-kolori-mesendzheriv-ta-socialnih-merezh-2021 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-28

Як цитувати

Полінкевич, О. (2021). SMM-просування інноваційних послуг у готельно-ресторанному бізнесі в умовах COVID-19. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації, 4(2), 206–222. https://doi.org/10.31866/2616-7468.4.2.2021.249066

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ