Особливості організації корпоративних заходів

Автор(и)

  • Karyna Svidlo Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, Україна https://orcid.org/0000-0002-0175-7756
  • Nataliia Yakymenko-Tereshchenko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0003-2927-7989
  • Nadiia Popova Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, Україна https://orcid.org/0000-0003-2797-6989

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2.2019.188203

Ключові слова:

організаційна культура компанії, інноваційна послуга, ювілей компанії, заклади готельного господарства

Анотація

Актуальність. Корпоративні свята виконують значну мотивуючу функцію. Основним засобом мотивації були і залишаються матеріальні блага. Але цього недостатньо, необхідна ще й підтримка духовних цінностей членів компанії-працедавця.

Метою дослідження є наукове обгрунтування методології особливостей організації корпоративного свята на прикладі організації святкування ювілею компанії у ГРК.

Методи дослідження поєднують систематизацію інформації щодо переліку послуг по організації святкування ювілею компанії у ГРК, порівняння вимог до відповідних заходів, більш детально досліджувана матеріально-технічна база та персонал реалізації інноваційної послуги.

Результати. Досліджено вплив різноманітних чинників і складових компонентів ціннісно нормативної підгрупи організаційної культури компанії на формування інноваційної послуги щодо організації святкування ювілею компанії у ГРК. Встановлено вплив вищеозначених чинників і складових на формування основних етапів надання інноваційної послуги щодо організації святкування ювілею компанії. Розроблено раціональний сценарій інноваційної послуги та окреслено матеріально-технічну базу організації святкування ювілею компанії у закладах готельного господарства.

Біографії авторів

Karyna Svidlo, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Доктор технічних наук, професор

Nataliia Yakymenko-Tereshchenko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Доктор економічних наук, професор

Nadiia Popova, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Доктор технічних наук

Посилання

Chudnovskii, A., Zhukova, M., Belozerova, Iu., & Knyshova, E. (2017). Industriia gostepriimstva: osnovy organizatcii i upravleniia [Hospitality industry: fundamentals of organization and management]. Moscow: Forum [in Russian].

Chudnovskii, A.D., & Belozerova, Iu.M. (2017). Bezopasnost biznesa v industrii turizma i gostepriimstva [Business security in the tourism and hospitality industry]. Moscow: Forum [in Russian].

Dorohuntsov, S.I. (Ed.). (2005). Upravlinnia suchasnym hotelnym kompleksom [Management of a modern hotel complex]. Kyiv: Lira [in Ukrainian].

Kondyterska Art-Prezent [Confectionery Art-Present]. (2018). Retireved from https://www.art-prezent.com.ua/ [in Ukrainian].

Mazaraki, A.A., Peresichnyi, M.I., Shapoval, S.L., Melnychenko, S.V., Karpenko, P.O., Hryhorenko, O.M. … & Pleshkan, N.M.(2012). Proektuvannia hoteliv [Designing of hotels]. Kyiv: Kyiv National University of Trade and Economics [in Ukrainian].

Mettel, B. (2012). Keitering. Rukovodstvo po effektivnomu upravleniiu biznesom [Catering. Effective business management guide]. Moscow: BBPG [in Russian].

Mir torzhestva [World of triumph]. Retireved from https://mirtorjestva.jimdofree.com/ [in Ukrainian].

Murtuzalieva, T.V. (2017). Marketing uslug gostepriimstva i turizma [Marketing of hospitality and tourism services]. Moscow: Dashkov i K [in Russian].

Piatnytska, N.O. (Ed.). (2012). Orhanizatsiia obsluhovuvannia u zakladakh restorannoho hospodarstva [Organization of service in restaurants] (2nd ed). Kyiv: Kondor [in Ukrainian].

Rohliev, Kh.Y. (2005). Osnovy hotelnoho menedzhmentu [Basics of hotel management]. Kyiv: Kondor [in Ukrainian].

Semerkova, L.N., Beliakova, V.A., Sherstobitova, T.I., & Latynova, S.V. (2016). Tekhnologiia I organizatciia gostinichnykh uslug [Technology and organization of hotel services]. Moscow: Infra-M [in Russian].

Spektor, O.V., & Zolotukhina, I.V. (2017). Ekonomichna efektyvnist rozshyrennia asortymentu dodatkovykh posluh u hoteli [Cost effectiveness of expanding the range of additional services in the hotel] Retireved from http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-1428/ [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-23

Як цитувати

Svidlo, K., Yakymenko-Tereshchenko, N., & Popova, N. (2019). Особливості організації корпоративних заходів. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації, 2(2), 194–212. https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2.2019.188203

Номер

Розділ

ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІ ПОСЛУГИ ТА ІННОВАЦІЇ